Vores kundepladser er fyldt op. Tilmeld dig ventelisten her.

Case

Savia Properties Denmark

Sådan fungerer vi som Savia Properties eksterne marketingafdeling

Dialoger med boligsøgende skaber vi om året.
0 +
Vækst i antal leads målt YOY.
0 %
ROAS på tværs af platforme.
0 X

Savia Properties er en dansk ejendomsmægler, som sælger boliger i det sydlige Spanien langs populære Costa del Sol.

Savia Properties Denmark hjælper danskere med at finde den perfekte bolig på Costa del Sol. Uanset om du drømmer om en feriebolig, en permanent bopæl eller en investering i det spanske ejendomsmarked, guider Savia dig fra første boligjagt til nøglerne er i hånden Med adgang til over 8.000 boliger – fra eksklusive villaer til moderne lejligheder – sigter Savia Properties Denmark efter at blive danskernes foretrukne ejendomsmægler på Costa del Sol.

Resultatet

360° marketingløsning

Siden vi begyndte vores samarbejde med Revynate, har vi ikke kun oplevet en markant vækst i antal kvalificerede leads, de har også været inde over design, hjemmeside, CRM-opsætning og ER dagen i dag vores marketingafdeling. Deres holistiske tilgang til markedsføring og evnen til at se det større billede, er med til at sikre, at alle dele af vores forretning arbejder harmonisk sammen mod vores mål. Det har især imponeret os, hvor proaktiv Victor har været – med friske ideer og løsninger klar, før vi selv så behovet.

Niels Hjorth | CEO hos Savia Properties Denmark

Processen bag

Kontakt os

01

Opbygning af et digitalt brand

Før at Savia Properties kunne skaleres digitalt krævede det et grundigt forarbejde af deres visuel identitet. Når man bygger et digitalt brand er genkendelighed afgørende, her var det vigtigt at skabe en visuel identitet som kunne fungerer på tværs af medier. Måden vi gør det på i praksis er ved at producere en “Design Guide” eller såkaldt brand-book. Denne guide indeholder alt fra brandfarver, logo og fonte, til en mere visuel brugsguide af hvordan f.eks. Savia Properties Sociale Medier skal se ud. 

02

En ny CRO optimeret hjemmeside

Når Savia’s stærke visuelle identitet var på plads, fortsatte vi med at bygge en ny konverteringsoptimeret (CRO) hjemmeside. Denne hjemmeside blev bygget ud fra 3 principper: Den skulle være flot. Den skulle være nem at navigere i. Den skulle konvertere leads. Sidenhen er hjemmesiden blevet optimeret yderligere og dagen i dag har vi udviklet en back-end som gør det muligt for Savia at uploade ubegrænset boliger til deres tre forskellige online boligkartotek. Dette betyder i praksis at Savia selv kan stå for at indsætte nye boliger på hjemmesiden, uden brug af udviklere, samtidig med at hver bolig står flot ud fra deres design-guide.  

03

Professionelt video og billedemateriale

Et digitalt brand er kun lige så stærkt som det content de udgiver, og derfor har en stor del af samarbejdet med Savia også lagt fokus på det visuelle udtryk af det materiale som bliver formidlet online. Dette går på tværs af alle digitale touchpoints, da Savia bruger professionelt video og billedemateriale på tværs af både, hjemmeside, Sociale Medier, emails og fysiske marketingmaterialer. Dette punkt indebærer desuden grafisk materiale, som b.la. er blevet brugt til kampagner på medier som Berlingske og Euroinvestor. 

04

Betalt annoncering på Meta, Google & Medier

Sidst men ikke mindst, så består en stor del af Savia’s succes af deres betalte annoncering. Det er her alle ovenstående tiltag kulminere i en samlet digital kunderejse. En rejse som starter på den betalte annoncering, som gør brug af både den visuelle identitet og professionelt video/billede materiale. Hvorfra den går videre på hjemmesiden via landingpages og andre funnels til konvertering via kontaktformular. 

Produktion

Professionelt video

Ejendomsmarkedet går igennem en udvikling hvor særligt professionelt video content, begynder at være afgørende. Potentielle kunder ser på videoer af boliger hver dag og hvis dit videomateriale ikke lever op til dine konkurrenters, falder kunder fra. 

Læs mere om ydelsen

Professionelt billedemateriale

Et billede siger mere end 1000 ord, er et udsagn som også gør sig gældende online. Derfor er en stor del af vores marketingindsats på Savia at sikre brug af professionelt billedemateriale. 

Bindeledet

CRM-integration og salg

Hos Revynate har vi også hjulpet Savia Properties med implementering af deres CRM-system. Det fungerer som bindeleddet mellem salg og marketing, som sikrer at salgs- og marketingafdelingerne arbejder mod fælles mål. 

Fælles målsætninger og KPI'er

Ved at etablerer fælles KPI’er sikrer vi både salg og marketing er ansvarlige for resultaterne og snakker sammen. Disse KPI’er kan måles digitalt på tværs af alle vores indsatser. 

Regelmæssig kommunikation

Sammen med Savia afholder vi bi-weekly møder som sikrer et feedback-loop da vi evealuere jordnært på performance. Den løbende dialog fremmer forståelsen og samarbejdet. 

Deling af data og værktøjer

Ved at integrere os direkte I Savia’s tekniske data og værktøjer, mindsker vi misforståelser og sikrer et samarbejde hvor der aldrig bliver peget fingre, men kun bliver analyseret.

+300

Dialoger med potentielle bolig- søgende, skaber vi for Savia om året.

11X ROAS

På tværs af platforme.

Vores ekspertise

Vi hjælper B2B- og servicevirksomheder med at skabe digital vækst

Vi hjælper B2B og service virksomheder med at skalere deres forretning via betalt annoncering på Meta, Google og Linkedin, bedre hjemmesider, CRM-systemer og visuel identitet.

Kontakt os

Kontakt os

Skal vi være jeres digitale vækstpartner?

Indled dialogen og lad os undersøge om vi kan hjælpe jer, som vi hjælper mange andre. Ved at udfylde formularen bliver du kontaktet indenfor 24 timer. 

Kontakt os

Læs flere cases

Se alle cases